Методика та послідовність навчання техніки метання малого м’ча та гранати з розбігу

Завдання 1.Створити уяву про техніку метання гранати і мяча.
Засоби:
1. Пояснення деталей техніки метання гранати і мяча.
2. Демонстрація  кінограм, відео і тому подібне.
Завдання 2. Навчити тримати і випускати прилад.
Засоби:
1. Навчити вірноно тримати м'яч, гранату.
Методичні вказівки
Хват малого мяча: вказівний та середній пальці розміщеніспозаду мяча а великий та безіменний підтримують його збоку
                                      Вірно                Не вірно               Не вірно

Тримати гранату можно двома способами:
а)  Гранату тримають чотирма пальцями, а вільний мизинецьзгенається, упираючись в основу ручки (при цьому способі довше ричаг, рука менше напружена і краще керувати гранатаю у фінальному зусилля
б)  Гранату тримають чотирма пальцями за рукоять( цей спосіб використовують, якщо мzзи кисті слабі і не можуть впевнено тримати гранату способом а)).

В.П. метаючого — обличчям у напрямку метання, ноги розставлені на довжину кроку, маса тіла перенесена на ліву ногу, яка стоїть попереду, снаряд — над плечем. Із цього положення рукою назад — униз, маса тіла переноситься на праву ногу, тулуб згинається й нахиляється праворуч.

  • Аналогічні вправи з в. п.— стійка лівим боком у напрямку метання.
  • Аналогічні вправи з метанням ядра в ціль.
  • Метання з В. П.— стійка лівим боком у напрямку метання, маса тіла перенесена на праву ногу. Ліва нога випрямлена в коліні, трохи піднята. Метання з місця
Методичні вказівки
Звернути увагу на послідовність виконання рухів, починаючи з ніг, закінчуючи кистю. Послідовність виконання: ліва рука рухається ліктем назад; права нога випрямляється й проштовхує таз на напружену ліву ногу. Після «захвата» тулуб швидко виводиться до вертикального положення з одночасним «ударом» лопаткою в снаряд. Права нога працює більш активно.

Завдання 3. Навчити техніки фінального зусилля.

Засоби:

1. В.П стоячи лівим боком (метання правою рукою) в бік метання, ліва нога попереду,      
    стопа розвернута вчереденупід кутом 45°, права нога зігнута. Метання снаряда вперед-  
    вгору.

Методичні вказівки

Вправа починається з активного розгинанняі повороту правої ноги.
 - В.П. стоячи лівим боком в сторону метання, ноги прямі. Метання снаряда в ціль за
 рахунок хльостко-подібного руху.
 - Імітація метання снаряда з місця. Партнер або вчитель стоїть позаду утримаючи                      
 правою рукою кисть метаючого, а тильну частину лівої кисті підводить під лікоть   
 метаючого, допомагаючи виведенню ліктя вперед і наступнимвдпусканням кисті

Методичні вказівки
Виконується повільно. Партнер утримує кисть після виведення ліктя вперед в момент найбільшого натягу руки. Слідкувати за послідовністю включення правої ноги, тулуба, руки у виконанні вправи.



Завдання 4. Навчити метати мяч або гранату з кидкових кроків.
Засоби:
1. В.П. стоячи лівим боком в сторону метання , руки в сторони . Метання  снаряда з одного кроку.
Методичні вказівки
Слідкувати, щоб при постановці лівої права нога була зігнута (заряджена).
2. В.П. стоячи лівим боком в сторону метання , руки в сторони. Метання  снаряда з перехресного кроку


Методичні вказівки
Виконується спочатку повільно з місця, з ходьби, зі стрибка і бігу.
 
1. В.П. стоячи лівим боком в сторону метання , руки в сторони. Метання снаряда з перехресног кроку.
 
Методичні вказівки
Відстань до цілі поступово збільшується до 12-15м.
 
2. Метання відведеного снаряда з двох кроків  
 
Методичні вказівки
Виконувати з поступовим прискоренням рухів.
 
3. Метання відведеного снаряда з 3-5 кроків
 
Методичні вказівки
Звернути уваження на положення снаряда у при відведеній руці.
 
Завдання 5. Навчити техніки поєднання розбігу та відведенням снаряда.
 
Засоби:
1. Імітація відведення снаряда на два кроки
 
Методичні вказівки
Виконівати в ходьбі із зупинкою на кожному кроці та фіксацією снаряда.
 
2. В.П. снаряд над пличем, виконання відведення приладу в ходьбі та бігу
 
Методичні вказівки
Викнувати на два кроки відведення та два кроки повернення у В.п. При успішному засвоєнні руху поступово збільшувати швидкість пересування
 
3. Виконання метання з 3-5 кроків розбігу з відведенням снаряда.
 
Методичні вказівки
Ритм кроків по мірі засвоєння зростає
 
4. Виконання повного розбігу з попаданням лівою ногою ( метання правою рукою) на    
    контрольну відмітку та відведення снаряда ( без виконання метання).
 
Методичні вказівки
Виконувати відведення спочатку без снаряда потім з снарядом, слідкувати за точністю попадання на контрольну відмітку.
 
 Завдання 6. Навчити техніки метання малого м'яча й гранати з повного розбігу.
Засоби:
Імітація метання з повного розбігу.
Методичні вказівки
Слідкувати за ритмом розбігу та вірною технікою відведення руки і фінальним зусиллям.
2. Виконання метання з повного розбігу з поступовим збільшення швидкості.
Методичні вказівки
Початок розбігу виконується повільно.
3. Виконання метання в секторі з повного розбігу.
Методичні вказівки
Звернути увагу на поєднання розбігу та фінального зусилля.
Визначення та підбір оптимального розбігу.
Методичні вказівки
Визначається дослідним шляхом в залежності від швидкістно-силової підготовленості.
Завдання 6. Удосконалення техніки метання гранати та малого м'яча.
 Засоби:
1. Метання легших приладів.
Методичні вказівки
Виконувати з максимальною швидкістю.
2. Метання Снаряда з більшою вагою
Методичні вказівки
Слідкувати за незмінністю техніки виконання
3. Метання снаряда на максимальний результат з дотриманням правил змагань.
Методичні вказівки
Виконується після відпочинкута в сприятливих умовах.
4. Участь в навчальних та офіційних змаганнях.
Методичні вказівки
Намагатися покращити власні досягнення.